FANDOM

Postacie w Metinie: NINJA, SURA, WOJOWNIK i SZAMAN.

WITALNOŚĆ-zwiększa życie(PŻ) i w pewnym stopniu manę ale bardzo małym.

INTELIGENCJA-zwiększa manę(PE) i w pewnym stopniu PŻ ale bardzo niskim.

SIŁA-jak sama nazwa wskazuje zwiększa atak(magiczny, zwykły i inne).

ZRĘCZNOŚĆ-w małym stopniu zwiększa szybkość ataku ale bardzo niskim i zwiększa szansę na to że przeciwnik was nie trafi(MISS).

SURA:

Postać ta jest idealna jeśli chodzi o ciemne moce. Sura ma 2 rodzaje mocy takie jak Czrna Magia i Samuraj. Jeśli chodzi o to pierwsze to ta moc jest stworzona specjalnie do pojedynku ale do expa to już troche gorzej. Jeśli chcecie zrobić tą postać do pvp musicie brać statusy takie jak 2 w inteligencje i 1 w witalność. Jednak jeśli chodzi o skille(moce) to pierw bierzcie wszystkie skille do 1 bez Mrocznej Ochrony, potem bierzcie ducha do 17-18(jak obrazek nie zmieni się na m1 to zresetujcie moce)!!! następnie kiedy będziecie mieli Ognistego ducha na m1 bierzcie skille do Ognistego Uderzenia, ponieważ nie wyrobicie z expem. jeśli wam nie wejdzie na 17-18 i 19 to nieszkodzi ale pierwsza moc jest najważniejsza. Moce samuraja są dobre na expa. Pierw radze brać wszystkie moce do 1 i do "m" brać Czarowane Ostrze i też najlepiej by bylo jeśli wejdzie na 17. Następnie radze brać Czarowaną Zbroję lub Smoczy Wir.

WOJOWNIK:

Jak kazda postać ma 2 rodzaje mocy czyli duchowny wojownik(Mental) i Barbarzyńca(Boody). Tenpierwszy jest najlepszy (moim zdaniem) do expa. Pierw bierzcie wszystkie skille do 1 i bierzcie Silne Ciało do "m" potem Duchowe Uderzenie, ponieważ to jego najpotężniejszy skill. Statusy wyglądają mniej więcej tak 2 w pż i 1 w siłę. Do woja mental nie urzywajcie jednoręcznej broni!!! Wojownik boody jest także dobry na expa ale znacznie lepszy na pvp. Bierzcie pierw wszystkie moce do 1(prócz Berserkera) i pakujcie do Aury Miecza tak aby na 17-18 weszła na "m". Potem bierzcie Berserkera lub Wir Miecza jak kto woli. Kiedy nie macie Berserkera na "m" używajcie broni jednoręcznej a jeśli macie używajcie broni dwuręcznej!!! Staty bierzcie tak 2 do siły 1 w pż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki