FANDOM

PATRYK- urodził się w zamożnej rodzinie 17 marca. W wieku 12lat wyruszył w podróż. Gdy skończył 18 lat ożemił się z piękną kobietą o imieniu Asia. Po ślubie wyruszył w dalszą podróż co bardzo wkurwiło jego żone. Po jego wyjeździe na świat przyszła jego córka nazywana przez wszystkich Lelinska.Po niej narodziła się Eliot. Gdy Patryk dotarł do gór Skandynawskich jebną go piorun robiąc chaos w promieniu 3 kilometrów. Po tym zdarzeniu zawładnął on mocą tak potężną, że niektóre plemienia nazywały go bóstwem a dla szczególności LIGHTNING co po polsku znaczy piorun. Potem wędrował przez całe 2 lata do lodowej krainy by nauczyć się magii mrozu. Tam uzyskał swój ulubiony przydomek czyli BLIZZARD co po polsku znaczy zamieć. Następnie wyruszył na spotkanie z BABCIĄ FELCIĄ, ponieważ miała go nauczyć następnej potężnej mocy czyli GÓWNO PRAWDA. Pozwala ona obalać różne teorie i inne. W wieku 22 lat wrócił do domu do swojej żony i swojej córki Lelińskiej. To były jego najgorsze dni, ponieważ jego żona zaczęła prowadzić z nim wojnę oto gdzie tak długo go nie było co doprowadziło do wojny domowej co naszczęście po 2 miesiącach zakończyło się pokojem. Posiada on również potężny artefakt "SZKATUŁKĘ KONONOWICZA", w której znajduje się "AMULET LIKWIDACJI". Razem z wielkim Kononem (nie mylić z papieżem) a także jego najlepszym kumplem WRZODEM poszedł do baru. Od tego momentu strasznie się uzależnił od Bagiennego Ziela. Przyszedł do domu naćpany i nawet nie pamiętał imion swoich córek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki